Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky e-shopu Adarka

 

 

 

1. Úvodní ustanovení

 

 

1.1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží prostřednictvím internetového obchodu Adarka (dále jen „e-shop“).

1.2. Provozovatelem e-shopu je:

 

  • Jméno a příjmení: Barbora Domanská
  • Sídlo a provozovna: Háje 4, Srbice, 334 52
  • IČO: 06739351
  • DIČ: CZ9452220734
  • E-mail: adarka@adarka.cz

1.3. Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem i podnikatelem)

2. Objednávka a uzavření smlouvy

2.1. Objednávku lze provést prostřednictvím e-shopu.

2.2. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o jejím přijetí na e-mail. Tímto okamžikem vzniká kupní smlouva.

2.3. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout v případě, že zboží není dostupné nebo dojde k technické chybě při uvedení ceny.

 

3. Cena a platební podmínky

3.1. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH, pokud je účtováno.

3.2. Platbu je možné provést pouze bankovním převodem na účet prodávajícího. Číslo účtu bude kupujícímu sděleno v potvrzovacím e-mailu.

3.3. Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny. Pro kupujícího je závazná cena uvedená v okamžiku objednání.

4. Dodací podmínky

4.1. Zboží je odesíláno prostřednictvím dopravních služeb na adresu uvedenou kupujícím.

4.2. Dodací lhůta je do 4 pracovních dnů od přijetí platby, není-li u konkrétního zboží uvedeno jinak.

4.3. Náklady na dopravu jsou uvedeny při objednávce a jsou součástí celkové ceny.

5. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

5.1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

5.2. Kupující je povinen o odstoupení informovat prodávajícího písemně (e-mail, dopis) a zboží zaslat zpět nepoškozené a kompletní.

5.3. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

5.4. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží.

6. Reklamace a záruka

6.1. Na zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců, není-li uvedeno jinak.

6.2. Reklamace není možná u látek, do kterých již bylo střihnuto nebo jinak upraveno. Znehodnocením materiálu kupujícím zaniká možnost reklamace.

6.3. Reklamaci je nutné uplatnit písemně na e-mail adarka@adarka.cz spolu s popisem vady.

6.4. Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pouze pro účely vyřízení objednávky, doručení a účetní evidence.

7.2. Osobní údaje nebudou poskytnuty třetím stranám s výjimkou dopravce.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 25.8.2025.

8.2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Nová verze je vždy zveřejněna na webu e-shopu.

8.3. Právní vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.